2010-09-08
 17:24:10

vad finns det att göra egentligen?

sitter precis just nu och funderar på vad jag ska göra i helgen. det var ju meningen att jag skulle ta bussen till umeå efter skolan på fredag, men jag har ju inget att göra i umeå förutom att sitta och ruttna i stugan? men om de nu är någon i umeå som vill göra nå skriv de då, innan fredag ofc;)
HAHA nä men jag vet inte vad jag ska göra...de enda jag vet är att på söndag morgon åker jag till munkviken med konfan, men mer än så vill jag ju hinna med när de är helg! aja, ska sitta och grubbla ett tag till,bjussar på lite bilder. puss!






sommaren i bettnässand har varit oslagbar!
jag hoppas på att nästa sommar blir helt amazing, då har ju även kanske tobias skaffat sig ett helt eget körkort;)?


Tobias

Klart att jag kommer ha skaffat körkort ;) det har jag inom 4 månader :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: