2010-09-15
 06:49:15

Mornin'

Huhu, jag är en dålig bloggare.
Men det är ju inte kul att blogga med den här tråkiga headern:(
MEn jag kan försöka blogga mer

Snart ska jag gå ner och äta frukost och plugga på tyskan tror jag,
senare idag ska lovisa sova över hos mig så vi kan plugga på hemtentamen!
SO-redovisningen gick väl som den gick, jag kunde ingenting.. Allting bara försvann igår.
Men affischen blev grym:) Jag fick panik då affischen inte var klar rasten innan SO'n och alla komme åh satte sig där jag satt åh störde mig-.-
Sen visade det sig att vi glömde klippa ut en bit utav A:et i Alliansens grönA röst.. Sen hade vi också glömt klippa ut R:et i Röst..
Men det fixade jag, hihi!
Så nu är det över iaf och jag kan plugga på allt annat som jag vill ha bra betyg i. Hehe..

Nä nu ska jag då gå ner, äta frukost och plugga i 40 minuter :)
< Så gick SO redovisningen för mig..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: