2010-08-19
 14:47:26

Stan imorgon

Jag vet att jag nyss skrev ett inlägg men jag känner för att blogga så här får ni ett till, haha!

Imorgon ska jag ju te stan med Lovisa och jag längtar så!
Nu har jag ju pengar, hehe.. Eller ja pengarna kommer imorgon.
Hoppas på att hitta en rödrutig skjorta, svart hatt ( kände ba igår att jag tvunget måste ha en svart hatt! ), löst linne och några småsaker.. Kanske ett par jeans om jag orkar köpa?
Jag tycker inte så mycket om att testa och köpa jeans när jag är i stan, vilket jag oftast ångrar när jag kommit hem.
Fast jeans brukar inte sitta så bra på mig. Aja, jag brukar ändå tycka att jeans är obekväma.

hoppas jag hittar en lite snyggare hatt imorgon. hehe.


lovisa

det gör du väl inte alls, o du var ju inte seriös.



det var ju typ jag...=S



PUBLICERAT: 2010-08-19, 18:42:55 | URL: http://loussan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: