2010-08-19
 14:33:30

Skola på måndag.. eh va?

Jag har seriöst ingenting att göra!
Städat har jag redan gjort, tränat har jag också gjort dock kan jag ta en promenad ( jag gör nog de lite senare idag )..

Seriöst det känns inte som att skolan börjar på måndag!
Jag taggar men samtidigt inte, som vanligt vill man ju träffa alla kompisar men lektionerna taggar jag inte..
Men dom första dagarna lär nog ändå bli ganska roliga.
Första dagen så träffar man ju alla osv, men efter lunch har vi vanliga lektioner.
Andra dagen har vi klassdag och då ska vi till nån gammal skola ( tror jag det var ) och vara där till 9 på kvällen.
Tredje dagen är vi lediga pga klassdagen.

Det kommer va kul åh se om någon har förändrats nu under sommaren! :)

gud vad jag hatar det här kortet. på nästa klassfoto ska jag se ut som robin.


Lovisa

NEJ.



jag ser ju för j*vlig ut på det där kortet... blä



PUBLICERAT: 2010-08-19, 15:15:02 | URL: http://loussan.blogg.se/
Signe

Åhh... Jag önskar att jag blev bra på kort!!

JA i år ska man ta å se ut som Robin på kortet!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: