2010-08-23
 21:55:54

klassdag imorgon

Har inte orkat blogga efter skolan, ehhe sorry! Men nu är jag här.
Idag var det ju första skoldagen, den var ganska okej.. Eftersom en utav våra mentorer ska sluta så har vi bytt klassrum till bildsalen. Så våran klass har det största hemklassrummet, king.
Fast jag gillar inte att vi ska få en ny mentor.
Men en bra grej nu efter det dåliga är att om schemat förblir som det är på torsdagar så kommer jag få sovmorgon och då kan jag ta kvart över 9 bussen istället för halv 8 som jag brukar ta:D

Sen imorgon blir det klassdag, vi ska vara på nån gammal skola nånstans och då blir det en massa aktiviteter (stavning?), bl.a. så ska vi få BASTA!!
Dock är jag inte lika taggad på att basta med hela klassen, typ sitta åh trängas i en liten bastu?:)
Men det kommer nog vara roligt ändå, haha!

Vi hörs imorgon, godnatt!


gott! jag och pappa bakade nyss:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: